Yuma 4×4

Media and Communications

Drake, Chris Brown – No Guidance (Lyrics)

Drake, Chris Brown – No Guidance (Lyrics)


[intro: che ecru & drake]
before i die i’m tryna f*ck you, baby hopefully we don’t have no babies
i don’t even wanna go back home hopefully, i don’t leave you on your own [verse 1: drake]
ayy trips that you plan for the next whole week
bands too long for a n*gga so cheap and your flex od, and your sex od
you got it, girl, you got it (ayy) you got it, girl, you got (yeah)
pretty lil’ thing, you got a bag and now you wildin’
you just took it off the lot, no mileage way they hittin’ you, the dm lookin’ violent
talkin’ why you come around and now they silent flew the coop at 17, no guidance
you be stayin’ low but you know what the vibes is
ain’t never got you, know i’m bein’ modest poppin’ sh*t but only ’cause you know you’re
poppin’, yeah [chorus: drake]
you got it, girl, you got it (ayy) you got it, girl, you got it [verse 2: chris brown]
lil’ baby in her bag, in a birkin no nine to five, put the work in
flaws and all, i love ’em all, to me, you’re perfect
baby girl, you got it, girl, you got it, girl (oh-oh)
you got it, girl, you got it, girl (ooh) [pre-chorus: chris brown]
i don’t wanna play no games, play no games fuck around, give you my last name (oh)
know you tired of the same damn thing that’s okay ’cause baby you… [chorus: drake, with chris brown]
you got it, girl, you got it (ayy) you got it, girl, you got it [verse 3: chris brown]
you the only one i’m tryna make love to, pickin’ and choosin’
they ain’t really love you, runnin’ games, usin’
all your stupid exes, they gon’ call again tell ’em that a real n*gga steppin’ in
don’t let them n*ggas try you, test your patience tell ’em that it’s over, ain’t no debatin’
(uh) all you need is me playin’ on your playlist
you ain’t gotta be frustrated [pre-chorus: chris brown]
i don’t wanna play no games, play no games (oh)
fuck around, give you my last name (my last name)
know you tired of the same damn thing (same damn thing)
that’s okay ’cause baby you… [chorus: drake, chris brown & both]
you got it, girl, you got it (oh, ooh, ayy) you got it, girl, you got it (got it)
i don’t wanna [post-chorus: chris brown & che ecru]
before i die, i’m tryna f*ck you, baby (yeah) hopefully, we don’t have no babies (ooh)
i don’t even wanna go back home hopefully, i don’t leave you on your own
you got it, girl, you got it, oh [verse 4: drake & chris brown]
play no games (no) freaky (freaky)
i can learn a lot from you, gotta come teach me (woo, woo)
you a lil’ hot girl, you a lil’ sweetie (no, sweet)
sweet like kale and sweet like peach tree (like that)
i can tell you crazy, but sh*t kind of intrigue me (no, yeah, i like that)
(i don’t wanna, i don’t wanna) seen it on the ‘gram, i’m tryna see sh*t in
3d, mami i know i get around ’cause i like to move
freely (i don’t, i don’t)
but you could lock it down, i could tell by how you treat me
(i don’t, i don’t) i seen how you did homeboy, so please take
it easy (no, yeah) good to have me on your side, i ain’t sayin’
that you need me (yeah, yeah) six god talk but i ain’t tryna get preachy
(no, no, no) i seen how you did homeboy, please take it
easier on me ’cause i don’t wanna (no) play no games, play
no games (i don’t wanna, i don’t wanna)
i don’t wanna play no games, play no games (i don’t, i don’t) [outro: chris brown]
i don’t, i don’t no

100 thoughts on “Drake, Chris Brown – No Guidance (Lyrics)

  1. My baby stay singing this song she be like you got it girl you got it lol ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ ๐Ÿคฃ

  2. i just wanna say itโ€™s not โ€œsweet like kale andโ€ itโ€™s โ€œsweet like pearlandโ€

  3. When Chris brown did that moveโ€I donโ€™t want to play no gamesโ€ that favorite move if know what I mean like this comments and good job I play it once a day and message to chris brown your my hero and my favorite singer and rapper thank you so much Chris and drake ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

  4. I donโ€™t wanna play no games fuck around give you my last name.that by far is the best part of the songโšก๏ธ๐Ÿฆ‹

  5. Fuck around and give you my last name!!! ๐Ÿค—๐Ÿ™Œ๐Ÿผ๐Ÿ˜ฉI know you tired of the same damn things!!! Hell yeah im tired ๐Ÿ˜“ Iโ€™m 29 years old now lol ๐Ÿ˜‚

  6. ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  7. I don't dance but this song got me dancing… I love it… Chris brown is amazing song maker and singer….. โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ

  8. โ€œBefore I die Iโ€™m trynna fuck you baby hopefully we donโ€™t have no babies โ€๐Ÿ˜ Iโ€™m i the only one obsess with this part ๐Ÿ‘€

  9. wow I canโ€™t believe I didnโ€™t like this song at first, but one night I got high as fuck and it slapped lmao

  10. When the song slow down that's best part a make u love a person u hate fr really feel kinda freaky tho lol ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฆ๐Ÿ˜‘ I'm extra mad at my man but he Bouta get it

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.