Yuma 4×4

Media and Communications

9 Things About Calboy You Should Know! | Billboard

9 Things About Calboy You Should Know! | Billboard


– Yo, hey, this is Billboard. An you should know me, Calboy. (Upbeat music) – My favorite dance move? I don’t dance. (Laughs) Naw,umm, my favorite dance move, probably the, ugh, what
the girls be Woppin’ the Wopp. Just ’cause they put
that song to the, ugh, dance to my song. Yeah, that’s my favorite dance. The best advice I ever received? That’s a crazy one. Um. Shit, stay focused! Everybody tell me that,
you know what I’m saying like shit, stay level headed stay focused. Shit, that’s the best advice anybody can give to anybody out there. Shit, cause it applies to
whatever you want to do in life. You gotta stay focused
on whatever you want to do to in order to succeed. It’s the simplest, but if you take heat, it’s the most important, to stay focused. Ed Sheeran? I wanna work with him. Probably Justin Bieber and
Taylor Swift, I like them too. Yeah. The one’s I want to work
with, that I haven’t already worked with. I work with
a lot of people that I want to work with, like Meek, um, Herb. Like I have worked with a few people so. I speak about going through
different situations. You know what I’m say’n. Um. I think I speak about
knowing people changed up, you know what I’m saying,
just like everyday struggles, you know what
I’m saying, situations that me and my peers go through. I paint and I’m writing a book. I’m trying to, like, write this book so. Damn! Can’t nobody play me in a
movie, I will play myself. I wanna do movies something
like, Im’ma play myself. (Laughing) I believe in myself ,
so, I believe anything that I make. I want people to like feel it,
however they want to feel it. I just know they gonna feel it. (Closing Hip Hop music)

12 thoughts on “9 Things About Calboy You Should Know! | Billboard

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.